Warunki świadczenia pomocy technicznej

1. Pomoc techniczna udzielana jest wyłącznie osobom posiadającym ważną i opłaconą licencję na program, wydaną nie wcześniej niż 12 miesięcy przed przesłaniem zgłoszenia, oraz aktualną wersję programu.

2. Pomoc techniczna dostępna jest wyłącznie po uprzednim zgłoszeniu problemu za pomocą NAPISZ DO JZK, dostępnej wewnętrznie z każdego programu.

3. Analiza problemu może wymagać przesłania dodatkowych informacji lub plików z folderu programu. Nie jest oferowana usługa naprawy bezpośrednio na komputerze klienta, na przykład za pomocą pulpitu zdalnego lub oprogramowania komunikacyjnego.

4. Pomoc techniczna polega wyłącznie albo na naprawie przesłanej bazy danych, albo na przygotowaniu nowej lub zmienionej funkcjonalności w programie, co wyczerpuje wszelkie roszczenia.

5. Dane przesyłane do JZK objęte są tajemnicą zawodową. JZK w żadnym razie nie ponosi jednak żadnej odpowiedzialności za utratę, uszkodzenie lub ujawnienie danych, przesyłanych w zgłoszeniu. Użytkownik bierze na siebie całe ryzyko z tym związane.

6. Jeśli użytkownik zobowiązany jest w jakikolwiek sposób do szczególnej ochrony danych, w tym danych osobowych o charakterze wrażliwym, nie wolno mu korzystać z tej usługi.

7. Skutki zdarzeń leżących po stronie użytkownika, na przykład zaniku napięcia, przerwania komunikacji podczas pracy w sieci, błędów lub celowych działań obsługi mogą uniemożliwić naprawę bazy danych.

8. Analiza i naprawa baz danych wymagać może wykupienia płatnej usługi asysty technicznej. W szczególnie skomplikowanych przypadkach usługa wyceniana jest według ryczałtowej stawki za godzinę pracy konsultanta.

9. Użytkownik przyjmuje i akceptuje fakt, że naprawa bazy danych może nie być możliwa, jedynym ratunkiem może być odtworzenie ostatniej dobrej kopii zapasowej.

Umowa licencyjna
Przetwarzanie danych osobowych
Regulamin sprzedaży internetowej

Skontaktuj się z nami

SPRZEDAŻ 8-17
583463647 Arkadiusz Dziuma
583463647 Przemysław Jegor
Zamówienia on-line
zamowienia@jzk.pl

OBSŁUGA KLIENTA 8-16
587823366 Mikołaj Lora
587823566 Aleksandra Jegor
biuro@jzk.pl

POMOC TECHNICZNA 8-18
587823600 Agnieszka Hulewicz
587823393 Robert Przewłoka
NAPISZ DO NAS!
Kierownik Projektu: Jarosław Knypl

Dane firmy

Studio JZK sp. z o.o.
80-268 Gdańsk, ul. Wita Stwosza 81, POLSKA
NIP 5842727739 · REGON 221674718 · KRS 423780
VII Wydział Gospodarczy KRS Sądu Rejonowego Gdańsk-Północ
Kapitał zakładowy 505344 zł, wpłacony w całości.

UWAGA: Wpłaty za faktury należy dokonywać wyłącznie na unikalny numer rachunku bankowego. Numer ten prezentowany będzie na każdej fakturze i w mailu od JZK, a także będzie widoczny po zalogowaniu się na licencje.jzk.pl. Numer nowego rachunku zawierać będzie ciąg 102049002412 i rozpoznawany będzie jako PKOBP 23 O. w Gdańsku.

Numer rachunku bankowego do innych wpłat:
79 1440 1390 0000 0000 1450 5857 PKO Bank Polski

Napisz do JZK

Jeśli chcesz zgłosić uwagi do konkretnego programu,
użyj raczej opcji NAPISZ DO JZK dostępnej w menu POMOC każdego programu JZK.

Bezpośrednie przesyłanie zgłoszeń nie jest dostępne z Twojego adresu IP.
Ten adres nie został rozpoznany jako pochodzący z Polski (ec2-18-210-23-15.compute-1.amazonaws.com). Jeśli to błąd, odśwież stronę (F5). Jeśli adres nie zostanie rozpoznany, po prostu zadzwoń do nas.

Sprzedaż i obsługa klienta Studio JZK sp. z o.o. 2012-2019 · Partial copyright © Studio JZK programy komputerowe, 1992-2018 · Partial copyright © JZK24 sp. z o.o. © 2019 · JZK®, Druczek®, Fakturzysta® są zastrzeżonymi znakami towarowymi.
PRZYJAZDY.PL Partial © Open Street Map contributors CC-BY-SA. Partial © Mapbox. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kontakt · Regulamin · Licencja · Pliki do pobrania ·

2019-12-15 04:43 #1 for 18.210.23.15 @ec2-18-210-23-15.compute-1.amazonaws.com