Baza WiedzyInstalacja, aktywacja i aktualizacja INSTALACJA → Instalacja na dysku zewnętrznym

Instalacja na dysku zewnętrznym

Czy mogę zainstalować Pakiet JZK 365 na dysku chmurowym, zewnętrznym, serwerze NAS?

Zgodnie z licencją, opogramowanie musi być zainstalowane na lokalnym dysku stałym. » sprawdź szczegóły

Jeśli nie akceptujesz warunków licencji, powinieneś niezwłocznie odstąpić od umowy. Użytkowanie oprogramowania w sposób niezgodny z warunkami licencji nie jest dozwolone.

W przypadku dysków odłączanych litera dysku nie jest gwarantowana. W systemie Windows dostępna jest opcja Zarządzanie dyskami, pozwalająca na ustalenie stałej litery dysku. Wyświetlane jest tam następujące ostrzeżenie:

Zmiana ścieżek dostępu w systemie, a wykorzystywanych w aplikacji, może spowodować problemy z dostępem do danych albo ich całkowitą utratę.

Część danych o konfiguracji przechowywana jest w lokalnym Rejestrze Windows. Również samo Windows powinno być zainstalowane na lokalnym dysku stałym.

Po podłączeniu dysku do innego komputera Pakiet JZK 365 nie będzie działać prawidłowo. Część ustawień i danych powiązana jest bezpośrednio ze ścieżkami dostępu. Niedostępność ustawionych ścieżek dostępu problemy z dostępem do danych albo ich całkowitą utratę.

Aplikacja zawsze musi być zainstalowana na lokalnym dysku stałym. Jeśli chcesz skorzystać z danych w sieci lokalnej, utwórz tożsamość sieciową ze ścieżką UNC. » zobacz jak

Zobacz także

Instalacja na dysku chmurowym Czy można zainstalować program na dysku chmurowym typu DropBox, OneDrive albo G-Drive?
Instalacja Pakietu JZK Jak zainstalować programy Pakietu JZK 365? Czy można zainstalować kilka programów jednocześnie? Jak zainstalować opcje dodatkowe?
Instalacja w folderach systemowych Czy można instalować programy w folderach systemowych?
Użytkowanie wersji Classic Czy mogę bezpiecznie korzystać z wersji Classic? Albo ze starszych wersji Pakietu JZK? Jak działa zgodność wsteczna?
Wymagania techniczne Jakie są wymagania techniczne Pakietu JZK 365?